2018. május 7., hétfő

III. évfolyam 10. szám

Rácz Zsuzsa író
Író-olvasó találkozó Bölcskén
*****
Munkács vára - Ukrajna
 Kitekintő sorozat
***** 
Fellépés után közös tánc a Mórágyi Német Nemzetiségi Néptáncegyüttessel Őcsényben
*****
Csiffáry Zoltán
Édesanyámnak

Drága Édesanyám,
ó, ha én azt tudnám,
amit értem tettél,
mind-mind meghálálnám.

Gyenge az én kezem,
sokat nem tehetek,
mondjad, mit segítsek,
Érted mit is tegyek.

Tanulás, segítség,
mind-mind eltörpülnek
az mellett, mit teszel,
most is, gyermekednek.

Amint megszülettem,
karjaidba fogtál,
öleltél, csókoltál,
mindent nekem adtál.

Ha elestem, felemeltél,
vigasztaltál, segítettél.
Ha rossz voltam,
megszidtál, de nem vertél.

Ápoltál, gondoztál,
ahogy erődből futott',
álmodban is felém szállt
minden gondolatod.

Kicsi szívem Neked,
boldogságot kíván,
legyél soká köztünk,
DRÁGA ÉDESANYÁM.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

IX. évfolyam 9. szám

 Európa kék szalagja a Duna Búcsú a hegyektől ***** Ahol a víz az úr A Dráva menti WISEDRAVELIFE projekt eredményeinek bemutatása. ***** Du...